VACATURE ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Wij zijn Hell’s Kitchen Horeca Groep. Een eigenwijze en ambitieuze horecagroep met 9 zaken in en rond Rotterdam. Voor onze backoffice in hartje centrum zijn we op zoek naar een administratief medewerker ter ondersteuning van onze afdeling finance. Deze functie is voor minimaal 24 uur per week, maar meer is bespreekbaar. 

Wat ga je zoal doen?

Je ondersteunt je twee collega’s van finance, in de breedste zin van het woord. Dit zullen administratieve klussen zijn, het ondersteunen bij week- en maandrapportages, kascontroles, betaalbestanden voorbereiden en het vaststellen van de afloop tussenrekeningen.
 

Wat verwachten we van jou?
Dat je zelfstandig kan werken en 2/3 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie. Ook verwachten we dat je flexibel inzetbaar bent. Heb je ooit in de horeca gewerkt? Fijn! Dan begrijp je beter wat we doen, en waarom we het doen.

 

Wat krijg je?
Geld: een marktconform salaris en doorgroeimogelijkheden. Korting in alle zaken die onder Hell’s Kitchen en Sugo vallen. Toffe feesten, borrels en events. Verder krijg je een grote groep geweldige collega’s erbij en kom je te werken in het mooiste plek van Rotterdam. (al zeggen we het zelf)

 

Klinkt dit je nou als muziek in de oren? Stuur dan je CV en motivatie op naar info@hkhg.nl, dan spreken we elkaar snel!